Magic Tissue (Tisu Magic) - PRODUKCINTA: KEDAI SUAMI ISTERI

Top Ad unit 728 × 90

Magic Tissue (Tisu Magic)

Magic Tissue Specifications

Harga Pasaran Magic TissueRM30.00
Harga Promo KamiSemenanjung RM20 | Sabah Sarawak RM25
Kos PenghantaranFREE POS!!!
FungsiTahan Lama

Magic Tissue Description

Adakah anda cepat tewas?

Adakah anda mengalami masalah ‘cepat pancut’?

Isteri tidak puas?

Jangan risau, gunalah Tisu Magic @ Magic Tissue!

MAGIC TISSUE YANG MENGANDUNGI ANTISEPTIC

Apakah Dia Magic Tissue?

Ia adalah sejenis tisu basah dalam sachet. Tisu ini boleh digunakan untuk menjamin kebersihan dan higenik pada alat sulit (zakar) ketika menjalinkan hubungan intim.

Khasiat Magic Tissue

  • Menjamin kebersihan alat sulit (zakar) ketika berhubungan intim.
  • Menjaga kesihatan zakar terutama bahagian kulit.
  • Memanjangkan tempoh bersama & memuaskan suami isteri.
  • Melambatkan pancutan mani terutama yang ada masalah pancutan pramatang.
  • Menambahkan kasih sayang & kebahagiaan suami isteri.
  • Dibuat khusus untuk mengatasi kulit sensitif pada alat sulit lelaki.
  • Mencegah pancutan pramatang / ejakulasi awal.
  • Menghalus, melembap & menyegarkan kulit pada alat sulit.

Penyelesaian kepada masalah Pancutan Pramatang!

Selepas penggunaan tisu ini

  • Isteri semakin sayang
  • Anda lebih perkasa
  • Tidak perlu menelan sebarang pil / ubat gagah untuk tahan lama lagi!

Cara Guna Magic Tissue

  1. Sapu kepala zakar, urat bawah zakar dan sedikit sapuan di batang zakar (jika perlu) 5 minit sebelum ‘bersama’ isteri anda.
  2. Anda mungkin akan berasa sedikit kebas. Sekiranya anda tidak puashati dengan ‘prestasi’ anda, masa menunggu ini boleh dipanjangkan sehingga 15 minit ataupun anda boleh menyapunya dengan kuantiti yang lebih banyak.
  3. Anda boleh mencuci ataupun dibiarkan sahaja sebelum bersama.

Barang Sampai Baru Bayar. Wajib Baca.

Aku telah berniaga online sejak 2008. Sejak akhir-akhir ini semakin ramai penipu muncul menjual produk seks. Ramai telah ditipu. Duit dah bayar tapi barang tak sampai-sampai.

Mangsa ramai yang malu untuk membuat laporan polis. Ya la, kau beli ubat kuat pastu kena tipu, kompom malu la nak buat aduan. Nak pos kat media sosial ngadu kat kwn2 pun malu wei. Kena gelak je nanti

Benda ni merosakkan nama seller2 yang jujur macam aku.

Jadi untuk beri keyakinan kat korang, aku kini menawarkan khidmat BARANG SAMPAI BARU BAYAR.

Maksudnya, kau boleh wasap aku barang2 apa kau nak. Nanti aku akan bagi harga. Kalau beli lebih dari 1 barang, aku akan bagi diskaun canteeek punya.

Kalau kau setuju dengan harga dan syarat2 aku, aku akan pos dulu barang ke kau. Bila barang sampai, baru kau bayar CASH ke budak yang hantar barang tu.

Jadi kebarangkalian untuk kau ditipu adalah mustahil.

Cun tak? Kalau cun, jangan segan untuk wasap aku. Cumanya bukan semua tempat ada khidmat barang sampai baru bayar ya. Bandar-bandar besar insyaALLAH tiada masalah.

Dan kalau kau ada sebarang pertanyaan, sila whatsapp/sms ya. Dan tolong jangan merajuk, marah, blok jika aku lambat balas. Aku ada tanggungjawap sbg manusia, suami dan ayah. Bukan 24 jam pegang HP.

Oh ya, sebaiknya baca info dibawah sehingga habis ya sebab kadang-kadang benda yang kau nak tanya telah dijawab dibawah.

INGAT... Membaca itu amalan mula. Ahakz....

Berkenaan Penghantaran

Bila kau membuat pesanan dgn aku, pesanan kau akan dipos dalam masa 24 jam. Sbg cth, order hari isnin, hari selasa aku pos. Order hari selasa, hari rabu aku pos. Jika order hari sabtu atau ahad, aku akan pos pada hari isnin. Jika ada sebarang masalah, aku akan hubungi kau.

Semua urusan penghantaran adalah melalui DHL, GDEX atau Poslaju

Pesanan yang telah dipos akan ambil masa 1-3 hari bekerja bagi kawasan-kawasan bkaur besar. Contoh KL, Kuantan, Johor Bahru, Kuching, Kota Kinabalu dan lain-lain.

Jadi, jika kau tidak setuju atau nak barang segera, tolong jangan order dengan aku. aku tak pening kepala, kau pun tak pening kepala. Ingat, kita semua tiada masa untuk pening kepala. hehe...

Akhir Kata

Sekiranya produk yang diterima salah atau tak cukup, sila whatsapp/sms/call elok. Harap kau faham aku hanya manusia biasa. Tak lari dari kesilapan.

Aku takkan kencing korang. Kalau betul ada kesilapan dari pihak aku, aku akan ganti duit korang semula.

Dan harap bersabar jika whatsapp/sms kau lambat di reply. Mungkin, mungkin masa tu aku tgh tido,berak, memandu atau berjimak.

Magic Tissue (Tisu Magic) Reviewed by Shafi on September 06, 2008 Rating: 5

Tiada ulasan:

All Rights Reserved by PRODUKCINTA: KEDAI SUAMI ISTERI © 2007 - 2019
Dikuasakan oleh Blogger.