Kondom Berduri (Sleeve) - PRODUKCINTA: KEDAI SUAMI ISTERI

Top Ad unit 728 × 90

Kondom Berduri (Sleeve)

Kondom Berduri (Sleeve) Specifications

Harga Pasaran Kondom Berduri (Sleeve) RM30.00
Harga Promo KamiSemenanjung RM21 | Sabah Sarawak RM26
Kos PenghantaranFREE POS!!!
FungsiTambah Saiz Zakar | Beri Kelainan Pada Pantat

Kondom Berduri (Sleeve) Description

Kondom Berduri (Sleeve) berupaya memberikan kelainan serta membantu merangsang para suami dan isteri ketika bersama seterusnya menghangatkan lagi ikatan perkahwinan yang dibina. Ia diperbuat dari silikon yang bersifat anjal seterusnya sesuai untuk semua jenis zakar. Ia juga selesa dan selamat untuk digunakan berulang kali.

Kebaikan Kondom Berduri (Sleeve)

  • Membantu merangsang para suami dan isteri
  • Memberikan kenikmatan dan kepuasan maksimum dalam hubungan intim
  • Memberikan kelainan dalam hubungan seksual suami dan isteri
  • Selamat untuk digunakan dan tiada kesan sampingan
  • Boleh dipakai berulang kali

Cara Penggunaan Kondom Berduri (Sleeve)

  1. Sarungkan Kondom Berduri (Sleeve) pada zakar ketika ia sedang menegang.
  2. Kemudian anda boleh bersama pasangan anda.
  3. Cuci dengan air suam setiap kali selepas penggunaan.

Barang Sampai Baru Bayar. Wajib Baca.

Aku telah berniaga online sejak 2008. Sejak akhir-akhir ini semakin ramai penipu muncul menjual produk seks. Ramai telah ditipu. Duit dah bayar tapi barang tak sampai-sampai.

Mangsa ramai yang malu untuk membuat laporan polis. Ya la, kau beli ubat kuat pastu kena tipu, kompom malu la nak buat aduan. Nak pos kat media sosial ngadu kat kwn2 pun malu wei. Kena gelak je nanti

Benda ni merosakkan nama seller2 yang jujur macam aku.

Jadi untuk beri keyakinan kat korang, aku kini menawarkan khidmat BARANG SAMPAI BARU BAYAR.

Maksudnya, kau boleh wasap aku barang2 apa kau nak. Nanti aku akan bagi harga. Kalau beli lebih dari 1 barang, aku akan bagi diskaun canteeek punya.

Kalau kau setuju dengan harga dan syarat2 aku, aku akan pos dulu barang ke kau. Bila barang sampai, baru kau bayar CASH ke budak yang hantar barang tu.

Jadi kebarangkalian untuk kau ditipu adalah mustahil.

Cun tak? Kalau cun, jangan segan untuk wasap aku. Cumanya bukan semua tempat ada khidmat barang sampai baru bayar ya. Bandar-bandar besar insyaALLAH tiada masalah.

Dan kalau kau ada sebarang pertanyaan, sila whatsapp/sms ya. Dan tolong jangan merajuk, marah, blok jika aku lambat balas. Aku ada tanggungjawap sbg manusia, suami dan ayah. Bukan 24 jam pegang HP.

Oh ya, sebaiknya baca info dibawah sehingga habis ya sebab kadang-kadang benda yang kau nak tanya telah dijawab dibawah.

INGAT... Membaca itu amalan mula. Ahakz....

Berkenaan Penghantaran

Bila kau membuat pesanan dgn aku, pesanan kau akan dipos dalam masa 24 jam. Sbg cth, order hari isnin, hari selasa aku pos. Order hari selasa, hari rabu aku pos. Jika order hari sabtu atau ahad, aku akan pos pada hari isnin. Jika ada sebarang masalah, aku akan hubungi kau.

Semua urusan penghantaran adalah melalui DHL, GDEX atau Poslaju

Pesanan yang telah dipos akan ambil masa 1-3 hari bekerja bagi kawasan-kawasan bkaur besar. Contoh KL, Kuantan, Johor Bahru, Kuching, Kota Kinabalu dan lain-lain.

Jadi, jika kau tidak setuju atau nak barang segera, tolong jangan order dengan aku. aku tak pening kepala, kau pun tak pening kepala. Ingat, kita semua tiada masa untuk pening kepala. hehe...

Akhir Kata

Sekiranya produk yang diterima salah atau tak cukup, sila whatsapp/sms/call elok. Harap kau faham aku hanya manusia biasa. Tak lari dari kesilapan.

Aku takkan kencing korang. Kalau betul ada kesilapan dari pihak aku, aku akan ganti duit korang semula.

Dan harap bersabar jika whatsapp/sms kau lambat di reply. Mungkin, mungkin masa tu aku tgh tido,berak, memandu atau berjimak.

Kondom Berduri (Sleeve) Reviewed by Shafi on Oktober 15, 2008 Rating: 5

Tiada ulasan:

All Rights Reserved by PRODUKCINTA: KEDAI SUAMI ISTERI © 2007 - 2019
Dikuasakan oleh Blogger.