Cocoa Collagen Power Plus - PRODUKCINTA: KEDAI SUAMI ISTERI

Top Ad unit 728 × 90

Cocoa Collagen Power Plus

Cocoa Collagen Power Plus Specifications

Harga Pasaran Cocoa Collagen Power PlusRM59.90
Harga Promo KamiSemenanjung RM40 | Sabah Sarawak RM45
Kos PenghantaranFREE POS!!!
FungsiDalaman Wanita

Cocoa Collagen Power Plus Description

Cocoa Collagen Power Plus diadun dari biji kopi Arabica dan serbuk koko bersama kolagen marin, Pueraria Lobata dan Kacip Fatimah yang sering digunakan secara tradisi bagi memelihara kesihatan dalaman wanita di samping membantu menyerlahkan keremajaan dan kejelitaan.

Kandungan Cocoa Collagen Power Plus

Kolagen Marin: Kolagen dari sumber marin yang boleh diesktrak dari kulit atau sisik ikan air masin ini merupakan struktur protein utama yang kaya dengan khasiat untuk kesihatan tubuh badan. Ia berupaya meningkatkan kehalusan dan keanjalan kulit di samping menggalakkan proses pemulihan luka, mengurangkan kesan parut dan kedutan serta menentang proses penuaan kulit. Selain itu, kolagen juga mampu menggalakkan pembakaran lemak, memelihara sel-sel tubuh serta meningkatkan tahap metabolisme sekaligus membantu mengurangkan berat badan yang berlebihan.

Kacip Fatimah: Kacip Fatimah merupakan herba tradisional yang terkenal dengan khasiatnya bagi kesihatan dalaman wanita. Ia mengandungi phytoestrogen yang berupaya memelihara sistem kardiovaskular, mengetatkan otot faraj, mengatasi keletihan, keputihan dan kitaran haid yang tidak stabil di samping membantu meningkatkan keinginan (libido) dan fungsi seksual wanita.

Pueraria Lobata: Pueraria Lobata sering digunakan dalam perubatan tradisional di China dan Jepun sejak beribu-ribu tahun untuk mengatasi pelbagai jenis masalah kesihatan. Herba ini mengandungi flavonoid yang bertindak melancarkan peredaran darah dalam tubuh sekaligus menggalakkan fungsi organ di samping nutrient isoflavon yang bersifat antioksidan.

Barang Sampai Baru Bayar. Wajib Baca.

Aku telah berniaga online sejak 2008. Sejak akhir-akhir ini semakin ramai penipu muncul menjual produk seks. Ramai telah ditipu. Duit dah bayar tapi barang tak sampai-sampai.

Mangsa ramai yang malu untuk membuat laporan polis. Ya la, kau beli ubat kuat pastu kena tipu, kompom malu la nak buat aduan. Nak pos kat media sosial ngadu kat kwn2 pun malu wei. Kena gelak je nanti

Benda ni merosakkan nama seller2 yang jujur macam aku.

Jadi untuk beri keyakinan kat korang, aku kini menawarkan khidmat BARANG SAMPAI BARU BAYAR.

Maksudnya, kau boleh wasap aku barang2 apa kau nak. Nanti aku akan bagi harga. Kalau beli lebih dari 1 barang, aku akan bagi diskaun canteeek punya.

Kalau kau setuju dengan harga dan syarat2 aku, aku akan pos dulu barang ke kau. Bila barang sampai, baru kau bayar CASH ke budak yang hantar barang tu.

Jadi kebarangkalian untuk kau ditipu adalah mustahil.

Cun tak? Kalau cun, jangan segan untuk wasap aku. Cumanya bukan semua tempat ada khidmat barang sampai baru bayar ya. Bandar-bandar besar insyaALLAH tiada masalah.

Dan kalau kau ada sebarang pertanyaan, sila whatsapp/sms ya. Dan tolong jangan merajuk, marah, blok jika aku lambat balas. Aku ada tanggungjawap sbg manusia, suami dan ayah. Bukan 24 jam pegang HP.

Oh ya, sebaiknya baca info dibawah sehingga habis ya sebab kadang-kadang benda yang kau nak tanya telah dijawab dibawah.

INGAT... Membaca itu amalan mula. Ahakz....

Berkenaan Penghantaran

Bila kau membuat pesanan dgn aku, pesanan kau akan dipos dalam masa 24 jam. Sbg cth, order hari isnin, hari selasa aku pos. Order hari selasa, hari rabu aku pos. Jika order hari sabtu atau ahad, aku akan pos pada hari isnin. Jika ada sebarang masalah, aku akan hubungi kau.

Semua urusan penghantaran adalah melalui DHL, GDEX atau Poslaju

Pesanan yang telah dipos akan ambil masa 1-3 hari bekerja bagi kawasan-kawasan bkaur besar. Contoh KL, Kuantan, Johor Bahru, Kuching, Kota Kinabalu dan lain-lain.

Jadi, jika kau tidak setuju atau nak barang segera, tolong jangan order dengan aku. aku tak pening kepala, kau pun tak pening kepala. Ingat, kita semua tiada masa untuk pening kepala. hehe...

Akhir Kata

Sekiranya produk yang diterima salah atau tak cukup, sila whatsapp/sms/call elok. Harap kau faham aku hanya manusia biasa. Tak lari dari kesilapan.

Aku takkan kencing korang. Kalau betul ada kesilapan dari pihak aku, aku akan ganti duit korang semula.

Dan harap bersabar jika whatsapp/sms kau lambat di reply. Mungkin, mungkin masa tu aku tgh tido,berak, memandu atau berjimak.

Cocoa Collagen Power Plus Reviewed by S2U on Februari 19, 2010 Rating: 5

Tiada ulasan:

All Rights Reserved by PRODUKCINTA: KEDAI SUAMI ISTERI © 2007 - 2019
Dikuasakan oleh Blogger.