Jamu Tradisi Wanita - PRODUKCINTA: KEDAI SUAMI ISTERI

Top Ad unit 728 × 90

Jamu Tradisi Wanita

Jamu Tradisi Wanita Specifications

Harga Pasaran Jamu Tradisi WanitaRM36.90
Harga Promo KamiSemenanjung RM35 | Sabah Sarawak RM40
Kos PenghantaranFREE POS!!!
FungsiDalaman Wanita

Jamu Tradisi Wanita Description

Jamu Tradisi Wanita merupakan suplemen yang dihasilkan daripada gabungan herba bermutu tinggi seperti biji ketumbar, halia, buah pala dan cekur khusus untuk memelihara kesihatan kaum wanita secara menyeluruh di samping menjadikan tubuh badan lebih cergas dan bertenaga sepanjang hari.

Khasiat Jamu Tradisi Wanita

  • Memelihara kesihatan luaran dan dalaman
  • Melambatkan proses penuaan
  • Menaikkan seri wajah
  • Mengembalikan keperawanan
  • Membentuk tubuh badan yang ideal
  • Membantu meningkatkan tahap kecergasan fizikal
  • Mengatasi keletihan, kelesuan dan ketegangan otot
  • Mengatasi masalah senggugut
  • Membuang angin dan toksin
  • Meningkatkan keanjalan dan ketegangan kulit
  • Membantu mengecutkan rahim bagi ibu selepas bersalin

Cara Penggunaan Jamu Tradisi Wanita

  1. Ambil 2 biji kapsul Jamu Tradisi Wanita dua kali sehari setiap kali selepas makan.
  2. Ini merupakan persediaan tradisional. Hentikan penggunaan dan dapatkan nasihat doktor jika terdapat kesan alahan.
  3. Simpan di tempat yang dingin dan kering.
  4. Jangan ambil produk ini ketika haid.
  5. Jauhkan produk ini daripada kanak-kanak.

Barang Sampai Baru Bayar. Wajib Baca.

Aku telah berniaga online sejak 2008. Sejak akhir-akhir ini semakin ramai penipu muncul menjual produk seks. Ramai telah ditipu. Duit dah bayar tapi barang tak sampai-sampai.

Mangsa ramai yang malu untuk membuat laporan polis. Ya la, kau beli ubat kuat pastu kena tipu, kompom malu la nak buat aduan. Nak pos kat media sosial ngadu kat kwn2 pun malu wei. Kena gelak je nanti

Benda ni merosakkan nama seller2 yang jujur macam aku.

Jadi untuk beri keyakinan kat korang, aku kini menawarkan khidmat BARANG SAMPAI BARU BAYAR.

Maksudnya, kau boleh wasap aku barang2 apa kau nak. Nanti aku akan bagi harga. Kalau beli lebih dari 1 barang, aku akan bagi diskaun canteeek punya.

Kalau kau setuju dengan harga dan syarat2 aku, aku akan pos dulu barang ke kau. Bila barang sampai, baru kau bayar CASH ke budak yang hantar barang tu.

Jadi kebarangkalian untuk kau ditipu adalah mustahil.

Cun tak? Kalau cun, jangan segan untuk wasap aku. Cumanya bukan semua tempat ada khidmat barang sampai baru bayar ya. Bandar-bandar besar insyaALLAH tiada masalah.

Dan kalau kau ada sebarang pertanyaan, sila whatsapp/sms ya. Dan tolong jangan merajuk, marah, blok jika aku lambat balas. Aku ada tanggungjawap sbg manusia, suami dan ayah. Bukan 24 jam pegang HP.

Oh ya, sebaiknya baca info dibawah sehingga habis ya sebab kadang-kadang benda yang kau nak tanya telah dijawab dibawah.

INGAT... Membaca itu amalan mula. Ahakz....

Berkenaan Penghantaran

Bila kau membuat pesanan dgn aku, pesanan kau akan dipos dalam masa 24 jam. Sbg cth, order hari isnin, hari selasa aku pos. Order hari selasa, hari rabu aku pos. Jika order hari sabtu atau ahad, aku akan pos pada hari isnin. Jika ada sebarang masalah, aku akan hubungi kau.

Semua urusan penghantaran adalah melalui DHL, GDEX atau Poslaju

Pesanan yang telah dipos akan ambil masa 1-3 hari bekerja bagi kawasan-kawasan bkaur besar. Contoh KL, Kuantan, Johor Bahru, Kuching, Kota Kinabalu dan lain-lain.

Jadi, jika kau tidak setuju atau nak barang segera, tolong jangan order dengan aku. aku tak pening kepala, kau pun tak pening kepala. Ingat, kita semua tiada masa untuk pening kepala. hehe...

Akhir Kata

Sekiranya produk yang diterima salah atau tak cukup, sila whatsapp/sms/call elok. Harap kau faham aku hanya manusia biasa. Tak lari dari kesilapan.

Aku takkan kencing korang. Kalau betul ada kesilapan dari pihak aku, aku akan ganti duit korang semula.

Dan harap bersabar jika whatsapp/sms kau lambat di reply. Mungkin, mungkin masa tu aku tgh tido,berak, memandu atau berjimak.

Jamu Tradisi Wanita Reviewed by Shafi on Jun 15, 2016 Rating: 5

Tiada ulasan:

All Rights Reserved by PRODUKCINTA: KEDAI SUAMI ISTERI © 2007 - 2019
Dikuasakan oleh Blogger.