Gambir Emas Ginseng - PRODUKCINTA: KEDAI SUAMI ISTERI

Top Ad unit 728 × 90

Gambir Emas Ginseng

Gambir Emas Ginseng Specifications

Harga Pasaran Gambir Emas GinsengRM90.00
Harga Promo KamiSemenanjung RM57 | Sabah Sarawak RM62
Kos PenghantaranFREE POS!!!
FungsiTahan Lama

Gambir Emas Ginseng Description

Gambir Emas Ginseng adalah gel sapuan untuk lelaki 4 dalam 1 (besar, keras, panjang, tahan). Ia diadun dari ekstrak ginseng dan herba-herba terpilih. Produk ini asalnya dikenali sebagai Gambir Emas, menjadi viral dan mendapat sambutan hangat sejak dari 4 tahun lepas. Rata-rata pengguna berpuas hati dan memuji kehebatan gel ini dalam merawat masalah pancut awal dengan berkesan.

Gambir Emas “tahan lama” ‘tahan pancut, Diformulasikan daripada herba-herba terpilih dan tidak mengandungi bahan kimia berbahaya. Bahan asasnya berasal dari herba Traditional Asia yang hebat!. Herba-herba tersebut diolah menggunakan teknologi terkini yang terbaik, teruji dan dipercayai menjadi ramuan yang memberikan khasiat sebagai antiseptik yang dapat memberikan kebersihan dan kenikmatan.

Ramai lelaki telah merasai khasiat & kehebatannya. KINI gambir emas “tahan lama” ‘tahan pancut” ADA DI PASARAN…100% Buatan MALAYSIA, khas untuk lelaki dewasa untuk pemakaian luar sahaja. Gel Gambir Emas Serum “tahan lama” ‘tahan pancut” sangat efektif dan bermanfaat jika digunakan sebelum melakukan hubungan intim.

Khasiat Gambir Emas Ginseng

  • Mengatasi ejakulasi pramatang.
  • Meningkatkan keyakinan diri.
  • Meningkatkan kualiti kepuasan & kenikmatan hubungan intim.
  • Menjadikan anda suami idaman.
  • Dapat membantu mencapai klimaks & kepuasan berganda pada pasangan anda.

Bahan Dalam Gambir Emas Ginseng

  1. Gambir Serawak - terkenal sebagai agen tahan lama.
  2. Habbatus Sauda - herba masyhur disebut dalam Hadis, berkhasiat memulihkan urat saraf.
  3. Tongkat Ali - akar herba yang tidak asing lagi bagi meningkatkan syahwat.
  4. Gamat - hidupan marin mujarab dalam penyembuhan luka.
  5. Minyak Zaitun - pelincir dan mencantikkan kulit.
  6. Minyak Lintah - ampuh untuk membesar dan memanjangkan zakar.
  7. Ginseng - menguatkan otot zakar dan melancarkan peredaran darah.

Cara Guna Gambir Emas Ginseng

Gambir Emas Ginseng tidak melekit atau berlendir bila disapu. Juga tidak panas seperti gel-gel tahan lama lain (hanya rasa hangat 'sedap' sedikit). Jadi tidak ada masalah kulit melecet dan sebagainya.

  1. Picit setitik di hujung jari. Sapu secara perlahan di bahagian atas zakar.
  2. Picit setitik di hujung jari lagi. Sapu pula di bahagian bawah zakar.
  3. Picit setitik di tapak tangan. Usap lembut di seluruh kepala zakar.
  4. Lurut seluruh zakar dengan perlahan, agar gel meliputi seluruh bahagian zakar.
  5. Biarkan gel meresap selama 1 - 2 jam sebelum bersama isteri.
  6. Basuh ketika hendak bersama, terutama jika melakukan oral.

Barang Sampai Baru Bayar. Wajib Baca.

Aku telah berniaga online sejak 2008. Sejak akhir-akhir ini semakin ramai penipu muncul menjual produk seks. Ramai telah ditipu. Duit dah bayar tapi barang tak sampai-sampai.

Mangsa ramai yang malu untuk membuat laporan polis. Ya la, kau beli ubat kuat pastu kena tipu, kompom malu la nak buat aduan. Nak pos kat media sosial ngadu kat kwn2 pun malu wei. Kena gelak je nanti

Benda ni merosakkan nama seller2 yang jujur macam aku.

Jadi untuk beri keyakinan kat korang, aku kini menawarkan khidmat BARANG SAMPAI BARU BAYAR.

Maksudnya, kau boleh wasap aku barang2 apa kau nak. Nanti aku akan bagi harga. Kalau beli lebih dari 1 barang, aku akan bagi diskaun canteeek punya.

Kalau kau setuju dengan harga dan syarat2 aku, aku akan pos dulu barang ke kau. Bila barang sampai, baru kau bayar CASH ke budak yang hantar barang tu.

Jadi kebarangkalian untuk kau ditipu adalah mustahil.

Cun tak? Kalau cun, jangan segan untuk wasap aku. Cumanya bukan semua tempat ada khidmat barang sampai baru bayar ya. Bandar-bandar besar insyaALLAH tiada masalah.

Dan kalau kau ada sebarang pertanyaan, sila whatsapp/sms ya. Dan tolong jangan merajuk, marah, blok jika aku lambat balas. Aku ada tanggungjawap sbg manusia, suami dan ayah. Bukan 24 jam pegang HP.

Oh ya, sebaiknya baca info dibawah sehingga habis ya sebab kadang-kadang benda yang kau nak tanya telah dijawab dibawah.

INGAT... Membaca itu amalan mula. Ahakz....

Berkenaan Penghantaran

Bila kau membuat pesanan dgn aku, pesanan kau akan dipos dalam masa 24 jam. Sbg cth, order hari isnin, hari selasa aku pos. Order hari selasa, hari rabu aku pos. Jika order hari sabtu atau ahad, aku akan pos pada hari isnin. Jika ada sebarang masalah, aku akan hubungi kau.

Semua urusan penghantaran adalah melalui DHL, GDEX atau Poslaju

Pesanan yang telah dipos akan ambil masa 1-3 hari bekerja bagi kawasan-kawasan bkaur besar. Contoh KL, Kuantan, Johor Bahru, Kuching, Kota Kinabalu dan lain-lain.

Jadi, jika kau tidak setuju atau nak barang segera, tolong jangan order dengan aku. aku tak pening kepala, kau pun tak pening kepala. Ingat, kita semua tiada masa untuk pening kepala. hehe...

Akhir Kata

Sekiranya produk yang diterima salah atau tak cukup, sila whatsapp/sms/call elok. Harap kau faham aku hanya manusia biasa. Tak lari dari kesilapan.

Aku takkan kencing korang. Kalau betul ada kesilapan dari pihak aku, aku akan ganti duit korang semula.

Dan harap bersabar jika whatsapp/sms kau lambat di reply. Mungkin, mungkin masa tu aku tgh tido,berak, memandu atau berjimak.

Gambir Emas Ginseng Reviewed by Shafi on Julai 28, 2017 Rating: 5

Tiada ulasan:

All Rights Reserved by PRODUKCINTA: KEDAI SUAMI ISTERI © 2007 - 2019
Dikuasakan oleh Blogger.