Kama-Max Spray - PRODUKCINTA: KEDAI SUAMI ISTERI

Top Ad unit 728 × 90

Kama-Max Spray

Kama-Max Spray Specifications

Harga Pasaran Kama-Max SprayRM150.00
Harga Promo KamiSemenanjung RM80 | Sabah Sarawak RM85
Kos PenghantaranFREE POS!!!
FungsiTahan Lama

Kama-Max Spray Description

Kama-Max Spray adalah semburan pelambat ejakulasi untuk lelaki yang unggul, diformulasikan khas khusus untuk membantu melambatkan ejakulasi dan memperbaiki hubungan intim anda. Selain membantu mengurangkan simptom ejakulasi pramatang atau terlampau cepat, digunakan secara meluas oleh pasangan yang menginginkan hubungan seks yang lebih panjang dan lama. Kama-Max bertindak pantas, dan selamat.

Khasiat Kama-Max

  • Membuatkan anda lebih lama beraksi di ranjang.
  • Memuaskan pasangan anda dan pastinya anda juga.
  • Membuat anda lebih yakin berada di ranjang.
  • Lebih disayangi pasangan dan nikmat kehidupan bahagia.
  • Murah dan mudah dibawa kemana sahaja.
  • Senang digunakan, hanya spray

Masalah kebanyakan orang lelaki sekarang, baru dayung 2-3 minit dah pancut. Paling sedih baru je dua tiga kali hayun terus GAME OVER. Sedih bos.. dah la susah nak dapat…

Jangan sampai bini complain pulak.. Malu beb.. Lagi teruk kalau bini cari lain. Minta jauh bos..

Dengan Kama-Max, masalah tu boleh setle. Nak dayung sampai 2 jam pun takde hal. GERENTI puas hati bos

Dengan Kama-Max, anda tidak perlu tunggu lama untuk GAME. Lepas sapu 30 minit dah boleh terus ON.

Cara Guna Kama-Max

Dengan semua sumber khasiat di dalam satu botol, Kama-Max mudah dibawa dan digunakan.

  1. Sebelum spray, pastikan zakar kita betul-betul bersih dan kering.
  2. Goncang botol KamaMax agar kandungannya sebati.
  3. Spray sebanyak 4 kali, kemudian usap perlahan dari pangkal ke kepala agar kena semuanya.
  4. Tunggu 10-15 minit hingga meresap.
  5. Kemudian, bolehlah mulakan babak pertarungan  anda dengan penuh kasih sayang dan nikmat!

Barang Sampai Baru Bayar. Wajib Baca.

Aku telah berniaga online sejak 2008. Sejak akhir-akhir ini semakin ramai penipu muncul menjual produk seks. Ramai telah ditipu. Duit dah bayar tapi barang tak sampai-sampai.

Mangsa ramai yang malu untuk membuat laporan polis. Ya la, kau beli ubat kuat pastu kena tipu, kompom malu la nak buat aduan. Nak pos kat media sosial ngadu kat kwn2 pun malu wei. Kena gelak je nanti

Benda ni merosakkan nama seller2 yang jujur macam aku.

Jadi untuk beri keyakinan kat korang, aku kini menawarkan khidmat BARANG SAMPAI BARU BAYAR.

Maksudnya, kau boleh wasap aku barang2 apa kau nak. Nanti aku akan bagi harga. Kalau beli lebih dari 1 barang, aku akan bagi diskaun canteeek punya.

Kalau kau setuju dengan harga dan syarat2 aku, aku akan pos dulu barang ke kau. Bila barang sampai, baru kau bayar CASH ke budak yang hantar barang tu.

Jadi kebarangkalian untuk kau ditipu adalah mustahil.

Cun tak? Kalau cun, jangan segan untuk wasap aku. Cumanya bukan semua tempat ada khidmat barang sampai baru bayar ya. Bandar-bandar besar insyaALLAH tiada masalah.

Dan kalau kau ada sebarang pertanyaan, sila whatsapp/sms ya. Dan tolong jangan merajuk, marah, blok jika aku lambat balas. Aku ada tanggungjawap sbg manusia, suami dan ayah. Bukan 24 jam pegang HP.

Oh ya, sebaiknya baca info dibawah sehingga habis ya sebab kadang-kadang benda yang kau nak tanya telah dijawab dibawah.

INGAT... Membaca itu amalan mula. Ahakz....

Berkenaan Penghantaran

Bila kau membuat pesanan dgn aku, pesanan kau akan dipos dalam masa 24 jam. Sbg cth, order hari isnin, hari selasa aku pos. Order hari selasa, hari rabu aku pos. Jika order hari sabtu atau ahad, aku akan pos pada hari isnin. Jika ada sebarang masalah, aku akan hubungi kau.

Semua urusan penghantaran adalah melalui DHL, GDEX atau Poslaju

Pesanan yang telah dipos akan ambil masa 1-3 hari bekerja bagi kawasan-kawasan bkaur besar. Contoh KL, Kuantan, Johor Bahru, Kuching, Kota Kinabalu dan lain-lain.

Jadi, jika kau tidak setuju atau nak barang segera, tolong jangan order dengan aku. aku tak pening kepala, kau pun tak pening kepala. Ingat, kita semua tiada masa untuk pening kepala. hehe...

Akhir Kata

Sekiranya produk yang diterima salah atau tak cukup, sila whatsapp/sms/call elok. Harap kau faham aku hanya manusia biasa. Tak lari dari kesilapan.

Aku takkan kencing korang. Kalau betul ada kesilapan dari pihak aku, aku akan ganti duit korang semula.

Dan harap bersabar jika whatsapp/sms kau lambat di reply. Mungkin, mungkin masa tu aku tgh tido,berak, memandu atau berjimak.

Kama-Max Spray Reviewed by Shafi on Julai 28, 2018 Rating: 5

Tiada ulasan:

All Rights Reserved by PRODUKCINTA: KEDAI SUAMI ISTERI © 2007 - 2019
Dikuasakan oleh Blogger.